Strefa klienta KAS
Jeżeli chcesz:
- przesyłać w formie elektronicznej wnioski, deklaracje, zgłoszenia i inne dokumenty w sprawach celnych i podatkowych obsługiwanych na PUESC,
- pozyskiwać informacje z udostępnionych przez KAS rejestrów i narzędzi,
- otrzymywać rozstrzygnięcia, potwierdzenia czy informacje w prowadzonych sprawach,
- zgłaszać poprzez Help Desk SISC problemy związane z korzystaniem z usług,
- opłacać online należności celne, podatki i inne opłaty,
załóż konto na Platformie Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC).
Dowiedz się więcej o PUESC i wyszukaj interesującą cię usługę na poniższych stronach. Możesz ją także znaleźć w Katalogu usług w zakładce Usługi. Jeżeli chcesz skorzystać z formularza w celu złożenia wniosku, dokonania zmian na koncie czy uzyskania informacji, wyszukaj go w dostępnych usługach w obszarze tematycznym "Strefa klienta KAS" lub w Katalogu formularzy w zakładce Formularze.