Informacje ogólne
Zanim zadzwonisz, sprawdź:
- czy dla danej usługi świadczymy wsparcie telefoniczne (dla niektórych usług przewidziane jest jedynie wsparcie przez CSD),
- pod jaki numer telefonu zadzwonić – ogólny czy dedykowany (dla niektórych usług uruchomiliśmy dedykowane wsparcie).
Informacje na ten temat znajdziesz w FAQ.
Uwaga! Wsparcie telefoniczne świadczymy tylko w języku polskim.
W jakich godzinach możesz dzwonić
Konsultanci Help Desk SISC czekają całodobowo z wyjątkiem przerwy technicznej w godzinach 21.00-22.00.
Gdzie zadzwonić
Jeśli potrzebujesz wsparcia telefonicznego przez konsultantów Help Desk, zadzwoń:
z telefonu komórkowego – pod numer: +48 22 330 03 30
z telefonu stacjonarnego – pod numer: +48 801 055 055
z zagranicy – pod numer: +48 22 330 03 30
Wsparcie telefoniczne dla aplikacji e-TOLL PL
Jeśli potrzebujesz wsparcia telefonicznego przez konsultantów Help Desk w zakresie:
- przekazywania poprzez aplikację e-TOLL PL danych geolokalizacyjnych pojazdu do rejestru SENT – zadzwoń:
z telefonu komórkowego – pod numer: +48 22 330 03 30
z telefonu stacjonarnego – pod numer: +48 801 055 055
z zagranicy – pod numer: +48 22 330 03 30
- płatności za przejazd po płatnych odcinkach autostrad zarządzanych przez GDDKiA: A2 Konin-Stryków i A4 Wrocław-Sośnica – zadzwoń pod numer: +48 22 24 337 77
- innych spraw – zadzwoń pod numer: +48 22 24 337 77.
Uwaga! Szczegółowe informacje o wsparciu dla aplikacji e-TOLL PL znajdziesz w sekcji "Pomoc - Help Desk i FAQ" w opisie usługi Przekaż dane geolokalizacyjne pojazdu do rejestru SENT z wykorzystaniem aplikacji mobilnej e-TOLL PL.