Sprawdź dane firmy
Dzięki usłudze sprawdzisz, czy firma, z którą jesteś powiązany, ma zarejestrowane aktualne dane.
Z usługi możesz skorzystać, jeżeli posiadasz uprawnienie rozszerzone „Aktualizacja danych podmiotu”.
Dzięki usłudze sprawdzisz, czy firma, z którą jesteś powiązany, ma zarejestrowane aktualne dane.
Z usługi możesz skorzystać, jeżeli posiadasz uprawnienie rozszerzone „Aktualizacja danych podmiotu”.
Uwaga! Wybierz „ROZSZERZONY ZAKRES UPRAWNIEŃ”.
Podpisz wniosek rejestracyjny. Jeśli wyślesz niepodpisany wniosek, będziesz musiał osobiście potwierdzić swoją tożsamość.
Pamiętaj!
Aby móc sprawdzić dane firmy, musisz nadać sobie uprawnienie rozszerzone: Aktualizacja danych podmiotu.
Z upoważnienia udzielonego pełnomocnikowi lub z oświadczenia złożonego przez pracodawcę dla pracownika musi jednoznacznie wynikać, że pełnomocnik/ pracownik posiada uprawnienie rozszerzone "Aktualizacja danych podmiotu".
Jeżeli jesteś właścicielem firmy, tj. prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą lub jesteś uprawniony do samodzielnej reprezentacji firmy (na podstawie zapisów w KRS lub w umowie spółki cywilnej), nie musisz przedstawiać upoważnienia, zakres reprezentacji wskazujesz we wniosku.
Zaloguj się na PUESC.
Zmień kontekst zalogowania na kontekst właściwej firmy
Wybierz kontekst firmy, której dane chcesz sprawdzić:
Jeśli jesteś pracownikiem agencji celnej:
Przejdź do zakładki Mój pulpit i właściwej sekcji
W zakładce
Mój pulpit | Dane podmiotu
wybierz w sekcji „Pokaż dane w SISC”: Szczegółowe dane podmiotu.
Na stronie „Szczegółowe dane podmiotu” prezentowane są dane firmy.
Żeby sprawdzić dane firmy, z którą jesteś powiązany, musisz przygotować:
Usługa skierowana jest do osób, które są powiązane z firmą i mają uprawnienie rozszerzone do aktualizacji danych firmy.
Z usługi może skorzystać też pracownik agencji celnej lub innego podmiotu profesjonalnie reprezentującego podmiot, jeśli:
Jeżeli dane firmy są nieaktualne, możesz je zmienić - sprawdź, jak to zrobić w usłudze Zmień dane firmy na PUESC.
Usługa jest bezpłatna.
Sytuacje nadzwyczajne to niedostępność usługi w szczególności ze względu na awarie lub zapowiadane prace serwisowe.
W przypadku niedostępności usługi poczekaj, aż portal zacznie działać.
Informacje o publikacji