Sprawdź zarejestrowane powiązania

 

Jeżeli chcesz sprawdzić z jakimi:

  • firmami jesteś powiązany
  • osobami powiązana jest firma, której jesteś właścicielem, współwłaścicielem lub posiadasz uprawnienie do jej reprezentowania

możesz to zrobić w wyszukiwarce.

 

 

Załóż konto

Zaloguj się

KROK 1

Otwórz Listę Reprezentowanych Podmiotów

KROK 2

Zmień kontekst zalogowania

KROK 3

Otwórz Listę reprezentantów podmiotów

 

KROK WSTĘPNY

  1. Przycisk załóż konto Załóż konto na PUESC – jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś

Uwaga! Wybierz „ROZSZERZONY ZAKRES UPRAWNIEŃ”.

Podczas rejestracji w zakładce „CEL REJESTRACJI” wybierz opcję:

„Chcę powiązać się z firmą, żeby wysyłać:

  • zgłoszenia celne,
  • Intrastat,
  • deklaracje akcyzowe,
  • zgłoszenia SENT,
  • e-DD,
  • wnioski i inne dokumenty.”

Podpisz wniosek rejestracyjny. Jeśli wyślesz niepodpisany wniosek, będziesz musiał osobiście potwierdzić swoją tożsamość.

  1. Zarejestruj firmę – jeśli nie jest zarejestrowana. Sprawdź, jak to zrobić w usłudze Zarejestruj firmę - uzyskaj numer EORI.

Możesz sprawdzić, czy firma jest zarejestrowana – skorzystaj z wyszukiwarki podmiotów udostępnionej w usłudze Sprawdź, czy firma jest zarejestrowana

Jeżeli dane firmy już zarejestrowanej na PUESC są nieaktualne, skorzystaj z usługi Zmień lub usuń dane firmy.

  1. Powiąż osobę z firmą – sprawdź, jak to zrobić w usłudze Powiąż reprezentanta z firmą

Z upoważnienia udzielonego pełnomocnikowi lub z oświadczenia złożonego przez pracodawcę dla pracownika musi jednoznacznie wynikać, że pełnomocnik/ pracownik posiada uprawnienie szczególne „Wgląd w listę wszystkich reprezentantów".

Jeżeli jesteś właścicielem podmiotu tj. prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą lub jesteś uprawniony do samodzielnej reprezentacji podmiotu (na podstawie zapisów w KRS lub w umowie spółki cywilnej) nie musisz przedstawiać upoważnienia, zakres reprezentacji wskazujesz we wniosku.

W każdej chwili możesz sprawdzić z jakimi podmiotami jesteś powiązany.

Jeżeli posiadasz uprawnienie „Wgląd we wszystkich reprezentantów podmiotu”, będziesz mógł sprawdzić z kim powiązany jest podmiot.

Zarejestrowane dane powiązania możesz zmienić, jeżeli posiadasz uprawnienie do rejestracji, aktualizacji, dezaktywacji reprezentacji.

KROK 0

Zaloguj się Zaloguj się na PUESC

KROK 1

Otwórz listę reprezentowanych podmiotów

W zakładce

Mój pulpit | Moje dane

KROK 2

Zmień kontekst logowania

Wybierz kontekst firmy, której dane chcesz sprawdzić.

W tym celu:

  • Wybierz w pierwszym powiązaniu firmę, której dane chcesz sprawdzić.
  • Jeśli jesteś pracownikiem agencji celnej:
  • wybierz w pierwszym powiązaniu firmę np. agencję celną, z którą jesteś powiązany,
  • wybierz w drugim powiązaniu firmę, z którą powiązana jest twoja agencja celna.

KROK 3

Otwórz listę podmiotów lub reprezentantów

W zakładce

Mój pulpit | Dane Podmiotu

wybierz w sekcji „Pokaż dane w SISC”: Lista Reprezentantów Podmiotu.

Możesz wybierać między zakładkami Lista Reprezentantów Podmiotu oraz Lista Reprezentowanych Podmiotów.

Usługa skierowana jest do osób, które chcą zarządzać swoimi powiązaniami lub powiązaniami podmiotu, który je do tego upoważnił.

Usługa jest bezpłatna.

Kontakt całodobowy 24/7/365 poprzez:

  • portal Centralny Service Desk

Zaloguj do Help Desk SISC 

w polu temat wpisz nazwę usługi,

w treści wiadomości napisz, co działa nieprawidłowo lub czego chcesz się dowiedzieć,

wyślij wiadomość z adresu e-mail, którego użyłeś do założenia konta na PUESC (login PUESC),

  • telefon – 33 483 20 55.

Oczekiwanie na rozmowę z konsultantem Help Desk SISC to maksymalnie 30 minut. Średni czas oczekiwania wynosi 5 minut.

Czas realizacji

  • Rejestracja zgłoszeń oraz wniosków – niezwłocznie, całodobowo.
  • Obsługa standardowych zgłoszeń lub wniosków, dla których zostały opracowane rozwiązania – na bieżąco,  maksymalny czas obsługi zgłoszenia lub wniosku do  4 godzin.
  • Obsługa zgłoszeń, która wymaga wiedzy specjalistycznej bądź technicznej (w zależności od godzin pracy II oraz III linii - przykładowy wpis) w dni robocze od 7:30 do 15:30 – maksymalny czas obsługi zgłoszenia do 20 dni roboczych.
  • Obsługa wniosków, która wymaga wiedzy specjalistycznej bądź technicznej (w zależności od godzin pracy II oraz III linii - przykładowy wpis) w dni robocze od 7:30 do 15:30 – maksymalny czas obsługi zgłoszenia do 10 dni roboczych.

Informacje o publikacji

Pierwsza publikacja: 07 lipca 2021 12:23
Komórka odpowiedzialna: Departament Ceł MF