Kontakt całodobowy 24/7/365 poprzez:
- portal Centralny Service Desk
przejdź do portalu CSD - Centralny Service Desk (strona otwiera się w nowym oknie)
- e-mail – helpdesk-eclo@mf.gov.pl
- w polu temat wpisz nazwę usługi,
- w treści wiadomości napisz, co działa nieprawidłowo lub czego chcesz się dowiedzieć,
- wyślij wiadomość z adresu e-mail, którego użyłeś do założenia konta na PUESC (login PUESC),
- telefon - 33 483 20 55 - czas oczekiwania oraz inne istotne informacje - kliknij w link otworzy się nowe okno
UWAGA: Wsparcie telefoniczne jest świadczone wyłącznie w zakresie zakładania konta na platformie PUESC, rejestracji firmy oraz powiązania osoby z firmą na potrzeby korzystania z usługi TAX FREE. Jeżeli twoje pytanie dotyczy ustawień TAX FREE i korzystania z formularza TAXFREE-PRZ (0) zarejestruj zgłoszenie w portalu Centralny Service Desk.
Czas realizacji
- Rejestracja zgłoszeń oraz wniosków – niezwłocznie, całodobowo.
- Obsługa standardowych zgłoszeń lub wniosków, dla których zostały opracowane rozwiązania – na bieżąco, maksymalny czas obsługi zgłoszenia lub wniosku do 4 godzin.
- Obsługa zgłoszeń, która wymaga wiedzy specjalistycznej bądź technicznej w dni robocze od 7:15 do 15:15 – maksymalny czas obsługi zgłoszenia do 20 dni roboczych.
- Obsługa wniosków, która wymaga wiedzy specjalistycznej bądź technicznej w dni robocze od 7:15 do 15:15 – maksymalny czas obsługi zgłoszenia do 10 dni roboczych.