Strefa klienta KAS

Jeżeli chcesz:

  • przesyłać w formie elektronicznej wnioski, deklaracje, zgłoszenia i inne dokumenty w sprawach celnych i podatkowych obsługiwanych na PUESC,
  • pozyskiwać informacje z udostępnionych przez KAS rejestrów i narzędzi,
  • otrzymywać rozstrzygnięcia, potwierdzenia czy informacje w prowadzonych sprawach,
  • zgłaszać poprzez Help Desk SISC problemy związane z korzystaniem z usług,
  • opłacać online należności celne, podatki i inne opłaty,

załóż konto na Platformie Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC).

Dowiedz się więcej o PUESC i wyszukaj interesującą cię usługę na poniższych stronach. Możesz ją także znaleźć w Katalogu usług w zakładce Usługi. Jeżeli chcesz skorzystać z formularza w celu złożenia wniosku, dokonania zmian na koncie czy uzyskania informacji, wyszukaj go w dostępnych usługach w obszarze tematycznym "Strefa klienta KAS" lub w Katalogu formularzy w zakładce Formularze.