Jeżeli przynajmniej raz korzystałeś z pomocy przez portal CSD, możesz przesłać zgłoszenie pocztą elektroniczną na adres helpdesk-eclo@mf.gov.pl
Jeżeli nie masz konta na PUESC, skorzystaj z pomocy telefonicznej.
Wyślij zgłoszenie z adresu e-mail, który jest twoim loginem na PUESC.
Uwaga! Zgłoszenie wysłane z innego adresu zostanie automatycznie odrzucone.
W temacie wiadomości e-mail wpisz nazwę usługi, której dotyczy zgłoszenie.
Jeżeli znasz nazwę systemu informatycznego, który obsługuje usługę, wpisz w zgłoszeniu jego skróconą nazwę. Jeżeli problem dotyczy formularza interaktywnego, to nazwę systemu znajdziesz w nazwie formularza w nawiasie [skrócona nazwa systemu], np. [ZEFIR2].
Opisz problem w wiadomości w taki sposób, abyśmy mogli przygotować rozwiązanie bez zwracania się do ciebie o dodatkowe informacje. Do wiadomości możesz również dodać załączniki.
Uwaga - wsparcie dla NCTS2! W sprawach związanych z tranzytem towarów i wykorzystaniem systemu NCTS2 (grupa usług "Tranzyt towarów") wsparcie zapewnia Help Desk systemu NCTS2 (HD NCTS2).
Wiadomość do HD NCTS2 wyślij na adres e-mail ncts.hd@mf.gov.pl
Uwaga - wsparcie dla EMCS PL2! W sprawach związanych z obrotem wyrobami akcyzowymi i wykorzystaniem systemu EMCS PL2 (grupa usług "Przemieszczanie wyrobów akcyzowych (EMCS PL2)") wsparcie zapewnia Help Desk systemu EMCS PL2 (HD EMCS PL2).
Wiadomość do HD EMCS PL2 wyślij na adres e-mail emcs.hd@mf.gov.pl
Uwaga - wsparcie dla e-TOLL! Informacje o wsparciu w zakresie wykorzystywania aplikacji e-TOLL PL znajdziesz w sekcji "Jeżeli potrzebujesz pomocy (Help Desk)" w opisie usługi Przekaż dane geolokalizacyjne pojazdu do rejestru SENT z wykorzystaniem aplikacji mobilnej e-TOLL PL: