Jeżeli przynajmniej raz korzystałeś z pomocy przez portal CSD, możesz przesłać zgłoszenie pocztą elektroniczną na adres helpdesk-eclo@mf.gov.pl
Wyślij zgłoszenie z adresu e-mail, który jest twoim loginem na PUESC.
Uwaga! Zgłoszenie wysłane z innego adresu zostanie automatycznie odrzucone.
W temacie wiadomosci e-mail wpisz nazwę usługi, której dotyczy zgłoszenie.
Jeżeli znasz nazwę systemu informatycznego, który obsługuje usługę, wpisz w zgłoszeniu jego skróconą nazwę. Znajdziesz ją w nazwie formularza interaktywnego w nawiasie [skrócona nazwa systemu] np. [ZEFIR2].
Opisz problem w wiadomości w taki sposób, abyśmy mogli przygotować rozwiązanie bez zwracania się do ciebie o dodatkowe informacje. Do wiadomości możesz również dodać załączniki.
Uwaga! W sprawach związanych z tranzytem towarów i wykorzystaniem systemu NCTS2 (grupa usług "Tranzyt towarów") wsparcie zapewnia Help Desk systemu NCTS2.
Wiadomośc email do HD NCTS2 wyślij na adres ncts.hd@mf.gov.pl.
Dotychczasowy adres helpdesk@ncts-centrum.mofnet.gov.pl będzie funkcjonował równolegle tylko do 31 marca 2022 r.
Uwaga! Informacje o wsparciu w zakresie wykorzystywania aplikacji e-TOLL PL znajdziesz w sekcji "Jeżeli potrzebujesz pomocy (Help Desk)" w opisie usługi Przekaż dane geolokalizacyjne pojazdu do rejestru SENT z wykorzystaniem aplikacji mobilnej e-TOLL PL:
- pod adresem helpdesk-eclo@mf.gov.pl zapewniamy wsparcie w zakresie związanym z przekazywaniem poprzez aplikację e-TOLL PL danych geolokalizacyjnych pojazdu do rejestru SENT,
- w pozostałym zakresie o wsparcie dla aplikacji e-TOLL PL pisz na adres kontakt@etoll.gov.pl