19.05.2017 Przerwa w dostępie do usługi e-Tranzyt w dniu 22.05.2017

Uprzejmie informuję, iż w związku z pracami technicznymi zaplanowanymi w dniu 22 maja 2017 r. w godzinach 05:00 do 07:00 nastąpi przerwa w dostępie do usługi e-Tranzyt.

W tym czasie w przypadku przesyłek, które bezwzględnie będą musiały zostać obsłużone należy stosować procedurę awaryjną opisaną w „Instrukcji dla przedsiębiorców dotyczącej realizacji usługi e-Tranzyt" tj. obsługę na dokumentach papierowych.

W związku z powyższym proszę o uwzględnienie przerwy komunikacyjnej w Państwa planach biznesowych.

Przepraszam za powstałe utrudnienia.

Kierownik Projektu NCTS2
Przemysław Rudzki        


Komunikaty

history image 19.11.2015 9:20 Procedura wypełniania AKCU bez aktywnej usługi ISZTAR4

Informujemy, że w przypadku braku dostępności systemu ISZTAR4 można wypełnić deklarację AKCU w następujący sposób: W sekcji C1 1) w polu "Kod CN" należy ręcznie wprowadzić właściwy kod...

history image 18.11.2015r - Rozwiązanie problemu konfliktu oprogramowania Mozilla Firefox w wersji 42 z Java 8 update 65

W celu umożliwienia prawidłowego generowania certyfikatów niekwalifikowanym SC i podpisywania dokumentów za pomocą przeglądarki Mozilla Firefox w wersji 42, należy dodać i skonfigurować następujący...

history image 13.11.2015r Problemy z generowaniem certyfikatu i podpisywaniem dokumentów.

Informujemy, że w związku z konfliktem oprogramowania Mozilla Firefox w wersji 42 oraz Java 8 update 65, występują błędy podczas próby generowania certyfikatu niekwalifikowanego lub podpisania...

history image 10.11.2015r. System OSOZ2 już dostępny

Uprzejmie informujemy, że usługi OSOZ 2 są ponownie dostępne. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.

history image 10.11.2015r. Niedostępność systemu OSOZ2

Uprzejmie informujemy o niedostępności systemu OSOZ2 spowodowanego awarią bazy danych. O przywróceniu pełnej funkcjonalności poinformujemy Państwa w oddzielnym komunikacie. Przepraszamy za...
Wyświetlanie 166 - 170 z 199 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 40

ARCHIWUM KOMUNIKATÓW

history image 16.05.2017 Awaria centrali telefonicznej HelpDesk

Informujemy, że od godz 12-30 do godz 14-00 w związku z awarią centrali telefonicznej nr...

history image 18.04.2017 Przerwa technicza w dostepie do systemu SENT

Informujemy, że w dniu 18.04.2017r. w godzinach od 21:00 do 21:15 nastpi przerwa techniczna w...

history image 29.03.2017 Utrudnienia na PUESC

Informujemy o utrudnieniach w dostępie do zakładki Moje dokumenty na PUESC. Trwają prace nad...

history image 24.03.2017 Utrudnienia na PUESC

Informujemy o występujących na PUESC utrudnieniach w dostępie do zakładki Moje dokumenty oraz...

history image 24.01.2017 Niedostępność podpisu Profilem Zaufanym ePuap

Aktualizacja 24.01 g.20 - Przywrócono opcję podpisu PZ   Informujemy, że opcja...
Wyświetlanie 1 - 5 z 63 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 13