Utrudnienia w komunikacji z Help Desk

Informujemy, że telefoniczny kanał kontaktu z Help Desk, jest niedostępny od godziny 10:30. Alternatywne kanały dostępu, czyli Portal Pomocy CSD na Platformie PUESC, oraz e-mail, działają prawidłowo. Planowany czas przywrócenia usługi telefonicznej - godzina 11:45, w dniu dzisiejszym. Przepraszamy za utrudnienia.

Komunikaty

history image Opóźnienia w usłudze e-Klient

W związku z dużą ilością wniosków składanych w usłudze e-Klient informujemy, że czas oczekiwania na realizację sprawy wydłużył się do około 20 dni roboczych. Prosimy o wzięcie pod uwagę tej...

history image Problemy w komunikacji e-mail

Ministerstwu Finansów sygnalizowane są problemy związane z otrzymywaniem wiadomości e-mail wysyłanych z PUESC. Uprzejmie informujemy, że problemy te bardzo często spowodowane są brakiem zaufania do...
Wyświetlanie 21 - 22 z 22 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 5

ARCHIWUM KOMUNIKATÓW

history image Utrudnienia w komunikacji z Help Desk

Informujemy, że telefoniczny kanał kontaktu z Help Desk, jest niedostępny od godziny 10:30....

history image Przerwa w dostępie do Systemów: AES/ECS2, AES/STATUS, AIS/IMPORT 21.10.2021 r.

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 21.10.2021 r. (czwartek) od godz. 07:00 do godz. 08:00 będą...

history image Przerwa w dostępie do Systemów: AES/ECS2, AES/STATUS, AES/WALIDATOR, AES/KOMUNIKATOR BCP, AIS/IMPORT, AIS/ICS, AIS/INTRASTAT, AIS/TQS oraz AIS/e-COMMERCE

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, iż w dniu  12.10.2021 r. (wtorek)  od...

history image Przerwa w dostępie do Systemów: AIS/IMPORT, AIS/ICS oraz AIS/e-COMMERCE dniu 06.10.2021 r. (środa) od godz. 07:00 do godz. 08:00

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, iż w dniu 06.10.2021 r. (środa) od godz. 07:00 do...

history image ZEFIR2 - niedostępność systemu w dniu 4 października (poniedziałek) w godz. 16:00 - 18:00

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 4 października (poniedziałek) w godz. 16:00...
Wyświetlanie 1 - 5 z 199 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 40