Zmiany w usłudze Help Desk

Szanowni Państwo
Informujemy, że od dnia 02-01-2019 roku usługa Help Desk SISC zostanie zastąpiona poprzez nową usługę Centralny Service Desk. W związku z powyższym informujemy Państwa o różnicach bądź zmianach w dotychczasowej usłudze oraz o czynnościach, które należy podjąć w celu dalszego korzystania z oferowanej usługi Centralny Service Desk.
·         Logowanie – pozostaje bez zmian – zakładka Pomoc – Help Desk SISC – przycisk Zaloguj do HelpDesk
·         Korzystanie z usługi Centralny Service Desk – od dnia wdrożenia usługi zostanie udostępniony krótki podręcznik dla użytkownika pozwalający na korzystanie z usługi po jego zapoznaniu. Informujemy również że obydwie usługi  (stara i nowa) oparte są o to samo rozwiązanie techniczne i obsługa ich jest bardzo zbliżona i dla większości użytkowników nie będzie stanowiła przeszkody w kontakcie z Service Deskiem SISC
·         Wszystkie konta użytkowników zostaną zmigrowane do nowej usługi Centralny Service Desk
·         Jeżeli do dnia 02-01-2019r. pozostały zgłoszenia otwarte , które zostały nieobsłużone w dotychczasowym narzędziu HelpDesk SISC,  należy je samodzielnie powtórnie zarejestrować w nowym Centralnym Service Desku. Nieobsłużone stare zgłoszenie NIE BĘDĄ automatycznie przenoszone do nowego Centralnego Service Desku.
Przepraszamy za utrudnienia.

Komunikaty

history image Zmiany w usłudze Help Desk

Szanowni Państwo Informujemy, że od dnia 02-01-2019 roku usługa Help Desk SISC zostanie zastąpiona poprzez nową usługę Centralny Service Desk. W związku z powyższym informujemy...

history image Błędne komunikaty od systemu AIS INTRASTAT

Z powodu wystąpienia awarii w dniu 28.12.2018 r., system AIS INTRASTAT przesłał komunikaty typu o nie wysłaniu przez firmy deklaracji za miesiąc grudzień 2018 r:   Dzień dobry. ...

history image Opóźnienia w usłudze e-Klient

W związku z dużą ilością wniosków składanych w usłudze e-Klient informujemy, że czas oczekiwania na realizację sprawy wydłużył się do około 20 dni roboczych. Prosimy o wzięcie pod uwagę tej...

history image Problemy w komunikacji e-mail

Ministerstwu Finansów sygnalizowane są problemy związane z otrzymywaniem wiadomości e-mail wysyłanych z PUESC. Uprzejmie informujemy, że problemy te bardzo często spowodowane są brakiem zaufania do...

ARCHIWUM KOMUNIKATÓW

history image Utrudnienia w systemach AIS i AES

Aktualizacjia godz. 14:46 Uprzejmie informujemy, że w dniu 16.01.2019 występują...

history image Użytkownicy AIS/ICS, AIS/IMPORT, AES/ECS2 oraz AES/STATUS

W związku z mającymi miejsce w dniu dzisiejszym utrudnieniami na Portalu PUESC, użytkowników...

history image Centralny Serwis Desk – nieprawidłowe działanie

Informujemy o występujących na PUESC utrudnieniach w przekazywaniu, zapisywaniu, edytowaniu...

history image Procedura awaryjna w systemie SENT - aktualizacja

W związku z utrudnieniami występującymi na PUESC prosimy o stosowanie procedury awaryjnej dla...

history image Utrudnienia na PUESC - aktualizacja

Informujemy o występujących na PUESC utrudnieniach w przekazywaniu, zapisywaniu, edytowaniu...
Wyświetlanie 1 - 5 z 199 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 40