Zmiany w usłudze Help Desk

Szanowni Państwo
Informujemy, że od dnia 02-01-2019 roku usługa Help Desk SISC zostanie zastąpiona poprzez nową usługę Centralny Service Desk. W związku z powyższym informujemy Państwa o różnicach bądź zmianach w dotychczasowej usłudze oraz o czynnościach, które należy podjąć w celu dalszego korzystania z oferowanej usługi Centralny Service Desk.
·         Logowanie – pozostaje bez zmian – zakładka Pomoc – Help Desk SISC – przycisk Zaloguj do HelpDesk
·         Korzystanie z usługi Centralny Service Desk – od dnia wdrożenia usługi zostanie udostępniony krótki podręcznik dla użytkownika pozwalający na korzystanie z usługi po jego zapoznaniu. Informujemy również że obydwie usługi  (stara i nowa) oparte są o to samo rozwiązanie techniczne i obsługa ich jest bardzo zbliżona i dla większości użytkowników nie będzie stanowiła przeszkody w kontakcie z Service Deskiem SISC
·         Wszystkie konta użytkowników zostaną zmigrowane do nowej usługi Centralny Service Desk
·         Jeżeli do dnia 02-01-2019r. pozostały zgłoszenia otwarte , które zostały nieobsłużone w dotychczasowym narzędziu HelpDesk SISC,  należy je samodzielnie powtórnie zarejestrować w nowym Centralnym Service Desku. Nieobsłużone stare zgłoszenie NIE BĘDĄ automatycznie przenoszone do nowego Centralnego Service Desku.
Przepraszamy za utrudnienia.

Komunikaty

history image Przerwa w systemie AIS/INTRASTAT 28. i 29.02.2020 r.

Uprzejmie informujemy, iż w dniach od 28.02.2020 r. (piątek) od godz. 17:00 do dnia 29.02.2020 r. (sobota) do godz. 05:00 będą prowadzone prace administracyjne na środowisku produkcyjnym dla...

history image Opóźnienia w usłudze e-Klient

W związku z dużą ilością wniosków składanych w usłudze e-Klient informujemy, że czas oczekiwania na realizację sprawy wydłużył się do około 20 dni roboczych. Prosimy o wzięcie pod uwagę tej...

history image Problemy w komunikacji e-mail

Ministerstwu Finansów sygnalizowane są problemy związane z otrzymywaniem wiadomości e-mail wysyłanych z PUESC. Uprzejmie informujemy, że problemy te bardzo często spowodowane są brakiem zaufania do...

ARCHIWUM KOMUNIKATÓW

history image Utrudnienia w przyjmowaniu deklaracji w systemie ZEFIR2 w dniu 27 lutego (czwartek) w godz. 16:00-18:00.

W związku z pracami serwisowymi w systemie ZEFIR2 w dniu dzisiejszym tj. 27 lutego (czwartek)...

history image Niedostępność usług CDS, e-AEO od 24.02.2020

W związku z uszkodzeniem komunikacji z systemem UUM&DS logowanie przez PUESC do usług CDS...

history image Niedostępność systemów AES/AIS w dniu 20.02.2020 r. (czwartek)

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 20.02.2020 r. (czwartek) od godz. 06:45 do godz. 07:45 będą...

history image Utrudnienia na PUESC

Informujemy o mogących występować utrudnieniach przy wypełnianiu formularzy na PUESC. ...

history image Prace w systemie PDR w dniu 11.02.2020

Szanowni Państwo, W związku z koniecznością planowanej modyfikacji zawartości słownika...
Wyświetlanie 1 - 5 z 199 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 40