Informacje ogólne o systemie INF

W dniu 1 czerwca 2020 r. zostanie wdrożony unijny centralny system UCC INF SP, zwany dalej systemem INF, przeznaczony do obsługi elektronicznych Arkuszy Informacyjnych (INF) dla Procedur Specjalnych.

W systemie INF będzie można obsługiwać wymianę informacji będącą odpowiednikiem dawnych INF1, INF2, INF5, INF9.

Uwaga: usługa INF nie dotyczy arkusza informacyjnego INF3.


Informacje ogólne

Cel systemu

Kiedy będzie stosowany system INF

Jak złożyć wniosek - Portal dla Przedsiębiorców

Rejestracja w usłudze e-Klient

Numer INF

INF - Help Desk

Czytaj całość...

FORMULARZE

Jeśli wniosek o utworzenie INF ma dotyczyć wielu pozycji towarowych, możliwe jest skorzystanie z narzędzia w postaci szablonu. Umożliwia on dodanie (wpisanie do systemu) wielu pozycji towarowych za pośrednictwem funkcji przesyłania csv [szablon podobny do tego dostępnego w CDMS TP].

Szablon dla procedury uszlachetniania czynnego

Szablon dla procedury uszlachetniania biernego

Przydatne Linki

https://puesc.gov.pl/web/puesc/pki
https://puesc.gov.pl/web/puesc/eori

INSTRUKCJE

POMOC