Usługi e-Klient dotyczącej:
• Obsługi Zgłoszeń dotyczących błędów i nieprawidłowości w działaniu usługi.
• Obsługi wniosków o usługę dotyczących.
• Zmiany adresu e-mail na koncie PUESC, gdy użytkownik nie pamięta hasła podstawowego.
• Zmiany adresu e-mail na koncie PUESC, gdy użytkownik nie pamięta hasła podstawowego i hasła awaryjnego.
• Braku możliwości założenia konta na PUESC z powodu podania istniejącego już w systemie numeru PESEL.
• Przywrócenia możliwości logowania na stronie PUESC po trzykrotnym podaniu niepoprawnego loginu i/lub hasła.
Kanały komunikacji - Udzielanie informacji klientom przez Help Desk SISC następuje przy wykorzystaniu trzech podstawowych form komunikacji:
• Portal Help Desk SISC – korzystanie z portalu wymaga założenia konta na stronie PUESC.
• Telefon – Help Desk SISC jest dostępny pod numerem telefonu +48 33 4832055.
• E-mail – wiadomości e-mail należy wysyłać na adres helpdesk-eclo@mf.gov.pl podając w temacie wiadomości słowo NOWE. Ta forma komunikacji wymaga posiadania konta na stronie PUESC i portalu pomocy Help Desk SISC.
Czas świadczenia usługi – Help Desk SISC jest dostępny dla klientów przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Jakość świadczonych usług Help Desk SISC
• Czas obsługi zgłoszeń – większość zgłoszeń jest obsługiwana na bieżąco i odpowiedź jest udzielana klientowi w możliwie jak najkrótszym czasie po zarejestrowaniu zgłoszenia a w przypadku rozmowy telefonicznej w czasie jej trwania. Dla części zgłoszeń, które dotyczą bardziej złożonych błędów lub nieprawidłowości czas obsługi może zostać wydłużony z uwagi na konieczność dokonania ich analizy oraz opracowania skutecznego rozwiązania do maksymalnie 10 dni roboczych.
• Czas obsługi wniosków o usługę – wnioski o usługę spełniające wymagania formalne obsługiwane są na bieżąco z wyjątkiem sytuacji związanych z awarią lub niedostępnością usługi e-Klient.
• Reklamacje – w terminie trzech dni od otrzymania odpowiedzi klient ma możliwość przesłania reklamacji lub prośby o dodatkowe wyjaśnienia dotyczące zgłoszeń i wniosków o usługę kierowanych do Help Desk SISC. Funkcjonalność taką zapewnia portal pomocy Help Desk SISC.
KONTAKT |
![]()
|
Jeżeli masz problem z zalogowaniem się do Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo Celnych https://puesc.gov.pl ponieważ:
-
Jeżeli nie pamiętasz hasła dostępowego oraz hasła awaryjnego:
-
Wyślij wiadomość e-mail na adres helpdesk-eclo@mf.gov.pl
- Temat wiadomości – HASŁO AWARYJNE PUESC PROCEDURA SPECJALNA
- Treść wiadomości – Proszę o zmianę hasła awaryjnego dla
-
Wyślij wiadomość e-mail na adres helpdesk-eclo@mf.gov.pl
(podaj swoje imię i nazwisko oraz rok urodzenia)
- Wyślij wiadomość z adresu e-mail, który został użyty do założenia konta na PUESC (login PUESC)
-
Jeżeli nie masz dostępu do adresu e-mail, który został użyty do założenia konta na PUESC (login PUESC) oraz nie pamiętasz hasła dostępowego oraz hasła awaryjnego:
- Napisz elektronicznie wniosek o nadanie nowego hasła awaryjnego oraz loginu do konta PUESC podając w nim swoje dane osobowe: imię, nazwisko, email (login PUESC) do którego utraciłeś dostęp, oraz nowy adres email, który będzie nowym loginem do PUESC
-
Wniosek podpisz elektronicznie:
- podpisem kwalifikowanym lub
- podpisem zaufanym - w celu wykonania podpisu zaufanego przejdź na stronę: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany i postępuj zgodnie z informacjami zawartymi na tej stronie.
-
Wyślij wiadomość e-mail na adres helpdesk-eclo@mf.gov.pl
- Dołącz w formie załącznika przygotowany i podpisany elektronicznie wniosek
- Temat wiadomości – HASŁO AWARYJNE PUESC PROCEDURA SPECJALNA
- Treść wiadomości – Proszę o zmianę hasła awaryjnego oraz zmianę adresu e-mail dla
(podaj swoje imię i nazwisko oraz rok urodzenia)
- Wyślij wiadomość z adresu e-mail, który ma być nowym loginem do PUESC
WSZYSTKIE OPISANE POWYŻEJ WYMAGANIA MUSZĄ BYĆ DOKŁADNIE SPEŁNIONE
TEMAT WIADOMOŚCI MUSI BYĆ IDENTYCZNY (SKOPIUJ GO)
-
Do 24 godzin otrzymasz:
- Pierwszą wiadomość e-mail o zarejestrowaniu zgłoszenia w CSD.
- Drugą wiadomość e-mail o zamknięciu zgłoszenia, w której będzie zawarte rozwiązanie.
- Trzecią wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym – tytuł: PUESC: Zmiana adresu email
W celu zmiany hasła awaryjnego, adresu e-mail wykonaj instrukcje zawarte w treści otrzymanego rozwiązania oraz wiadomości z linkiem aktywacyjnym.
JEŻELI PO ZASTOSOWANIU OPISANYCH DZIAŁAŃ W DALSZYM CIĄGU NIE BĘDZIESZ MÓGŁ ZALOGOWAĆ SIĘ DO PUESC
ZADZWOŃ DO HELP DESK SISC (33 483 20 55)
PODAJĄC NUMER ZGŁOSZENIA (ZGL) OTRZYMANY W PIERWSZEJ WIADOMOŚCI E-MAIL
4. Jeśli pamiętasz hasło awaryjne - możesz samodzielnie zmienić hasło podstawowe, używając przycisku "zapomniałem hasła"
PRZYDATNE LINKI
www.katowice.scelna.gov.pl - Centrum Help Desk Służby Celnej
KOMUNIKATY
24.02.2016 Nieodstępność usługi HELP DESK SISC w dniu 24-02-2016 r. w godz. 12:00 – 13:00
Uprzejmie informujemy, że z uwagi na konieczność przeprowadzenia niezbędnych prac serwisowych, system HELP DESK SISC będzie niedostępny w dniu 24-02-2016 r. w godz. 07:30 – 09:30 oraz 12:00 - 13:00
Za utrudnienia przepraszamy.