HELP DESK – System HELP DESK, został wytworzony w ramach realizacji jednego z projektów „Programu e-Cło" w ramach 7 Osi Projektu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

HELP DESK jest systemem zapewniającym kompleksową usługę wsparcia dla klientów korzystających z udostępnianych przez Służbę Celną usług i systemów informatycznych. Każdy klient, który założy konto na Platformie Usług Elektronicznych Służby Celnej (PUESC) uzyska dostęp do systemu Help Desk. System umożliwia zdefiniowanie usług (systemów), do których użytkownik chce mieć dostęp w zakresie świadczonego wsparcia, skorzystanie z usystematyzowanej Bazy Wiedzy w celu uzyskania pomocy bez konieczności wysyłania zgłoszenia do Help Desk, monitorowanie stanu obsługi własnych  zgłoszeń, dostarczania dodatkowych informacji i załączników, natychmiastowy dostęp do udzielonego rozwiązania oraz dostęp do historii dokonanych zgłoszeń. Użytkownicy będą mogli również dokonać reklamacji udzielonego rozwiązania i oceny realizacji zgłoszenia przez Help Desk poprzez wypełnienie ankiety on-line  lub wpisania własnych uwag oraz komentarzy dotyczących funkcjonowania usługi Help Desk. System zapewnia też dostarczaną na bieżąco w formie komunikatów informację o niedostępnościach i awariach systemów.

W systemie HELP DESK będą również obsługiwane wnioski użytkowników o różnego rodzaju usługi związane na przykład z odblokowaniem konta, zmianą danych logowania, uzyskaniem zgody na stosowanie procedury awaryjnej.

System HELP DESK stanowi zasadniczą część usługi  Help Desk, która polega na stworzeniu i udostępnieniu jednego punktu kontaktu dla klientów korzystających z usług i systemów informatycznych Służby Celnej, dostępnego w trybie 24 godzinnym i zapewniającego dostęp do usługi również poprzez kontakt telefoniczny i pocztę elektroniczną.

KONTAKT
e-mail: helpdesk-eclo@mf.gov.pl
tel: +48 33 483 20 55


 

 

KOMUNIKATY

history image 13.07.2017 Awaria centrali telefonicznej HelpDesk

Informujemy, że wystąpiła awaria centrali telefonicznej Helpdesk SISC +48 33 483 20 55. Nie jest znany czas przywrócenia działania usługi. Pozostałe formy kontaktu z helpdesk SISC działają prawidłowo.

history image 11.04.2016 Niedostępność HELP DESC w godz 9:00-10:00

Uprzejmie informujemy, że z uwagi na konieczność przeprowadzenia niezbędnych prac serwisowych, system HELP DESK SISC będzie niedostępny w dniu dzisiejszym  w godz. 09:00 – 10:00. Za...

history image 24.02.2016 Nieodstępność usługi HELP DESK SISC w dniu 24-02-2016 r. w godz. 12:00 – 13:00

Uprzejmie informujemy, że z uwagi na konieczność przeprowadzenia niezbędnych prac serwisowych, system HELP DESK SISC będzie niedostępny w dniu 24-02-2016 r. w godz. 07:30 – 09:30 oraz 12:00 -...