HELP DESK – System HELP DESK, został wytworzony w ramach realizacji jednego z projektów „Programu e-Cło" w ramach 7 Osi Projektu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

HELP DESK jest systemem zapewniającym kompleksową usługę wsparcia dla klientów korzystających z udostępnianych przez Służbę Celną usług i systemów informatycznych. Każdy klient, który założy konto na Platformie Usług Elektronicznych Służby Celnej (PUESC) uzyska dostęp do systemu Help Desk. System umożliwia zdefiniowanie usług (systemów), do których użytkownik chce mieć dostęp w zakresie świadczonego wsparcia, skorzystanie z usystematyzowanej Bazy Wiedzy w celu uzyskania pomocy bez konieczności wysyłania zgłoszenia do Help Desk, monitorowanie stanu obsługi własnych  zgłoszeń, dostarczania dodatkowych informacji i załączników, natychmiastowy dostęp do udzielonego rozwiązania oraz dostęp do historii dokonanych zgłoszeń. Użytkownicy będą mogli również dokonać reklamacji udzielonego rozwiązania i oceny realizacji zgłoszenia przez Help Desk poprzez wypełnienie ankiety on-line  lub wpisania własnych uwag oraz komentarzy dotyczących funkcjonowania usługi Help Desk. System zapewnia też dostarczaną na bieżąco w formie komunikatów informację o niedostępnościach i awariach systemów.

W systemie HELP DESK będą również obsługiwane wnioski użytkowników o różnego rodzaju usługi związane na przykład z odblokowaniem konta, zmianą danych logowania, uzyskaniem zgody na stosowanie procedury awaryjnej.

System HELP DESK stanowi zasadniczą część usługi  Help Desk, która polega na stworzeniu i udostępnieniu jednego punktu kontaktu dla klientów korzystających z usług i systemów informatycznych Służby Celnej, dostępnego w trybie 24 godzinnym i zapewniającego dostęp do usługi również poprzez kontakt telefoniczny i pocztę elektroniczną.

KONTAKT
e-mail: helpdesk-eclo@mf.gov.pl

 


 

 

KOMUNIKATY

history image Niedostępności systemu Help-Desk SISC w dniu 16.10.2018r.

Informujemy o planowanej niedostępności systemu Help-Desk SISC w środowisku produkcyjnym w dniu 16.10.2018r. w godz. 7:30 - 7:45. Dopuszcza się stosowanie procedury awaryjnej. Na bieżąco...

history image Niedostępności systemu Help-Desk SISC w dniu 9.10.2018r.

Informujemy o planowanej niedostępności systemu Help-Desk SISC w środowisku produkcyjnym w dniu 9.10.2018r. w godz.7:30 - 7:45. Dopuszcza się stosowanie procedury awaryjnej. Na bieżąco będziemy...

history image Niedostępność systemu Help-Desk SISC w dniu 2.10.2018r.

Informujemy o planowanej niedostępności systemu Help-Desk SISC w środowisku produkcyjnym w dniu 2.10.2018r w godz. 7:30 - 7:45. Dopuszcza się stosowanie procedury awaryjnej. Na bieżąco będziemy...

history image Niedostępność systemu Help-Desk SISC

Informujemy o planowanej niedostępności systemu Help-Desk SISC w środowisku produkcyjnym w dniu 14.08.2018 w godz. 7:30 - 7:45. Dopuszcza się stosowanie procedury awaryjnej. Na bieżąco będziemy...

history image 13.07.2017 Awaria centrali telefonicznej HelpDesk

Informujemy, że wystąpiła awaria centrali telefonicznej Helpdesk SISC +48 33 483 20 55. Nie jest znany czas przywrócenia działania usługi. Pozostałe formy kontaktu z helpdesk SISC działają prawidłowo.
Wyświetlanie 1 - 5 z 7 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 2