HELP DESK – System HELP DESK, został wytworzony w ramach realizacji jednego z projektów „Programu e-Cło" w ramach 7 Osi Projektu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

HELP DESK jest systemem zapewniającym kompleksową usługę wsparcia dla klientów korzystających z udostępnianych przez Służbę Celną usług i systemów informatycznych. Każdy klient, który założy konto na Platformie Usług Elektronicznych Służby Celnej (PUESC) uzyska dostęp do systemu Help Desk. System umożliwia zdefiniowanie usług (systemów), do których użytkownik chce mieć dostęp w zakresie świadczonego wsparcia, skorzystanie z usystematyzowanej Bazy Wiedzy w celu uzyskania pomocy bez konieczności wysyłania zgłoszenia do Help Desk, monitorowanie stanu obsługi własnych  zgłoszeń, dostarczania dodatkowych informacji i załączników, natychmiastowy dostęp do udzielonego rozwiązania oraz dostęp do historii dokonanych zgłoszeń. Użytkownicy będą mogli również dokonać reklamacji udzielonego rozwiązania i oceny realizacji zgłoszenia przez Help Desk poprzez wypełnienie ankiety on-line  lub wpisania własnych uwag oraz komentarzy dotyczących funkcjonowania usługi Help Desk. System zapewnia też dostarczaną na bieżąco w formie komunikatów informację o niedostępnościach i awariach systemów.

W systemie HELP DESK będą również obsługiwane wnioski użytkowników o różnego rodzaju usługi związane na przykład z odblokowaniem konta, zmianą danych logowania, uzyskaniem zgody na stosowanie procedury awaryjnej.

System HELP DESK stanowi zasadniczą część usługi  Help Desk, która polega na stworzeniu i udostępnieniu jednego punktu kontaktu dla klientów korzystających z usług i systemów informatycznych Służby Celnej, dostępnego w trybie 24 godzinnym i zapewniającego dostęp do usługi również poprzez kontakt telefoniczny i pocztę elektroniczną.

KONTAKT
e-mail: helpdesk-eclo@mf.gov.pl

 


 

 

KOMUNIKATY

history image Centrala telefoniczna Help Desk SISC

Informujemy o problemach związanych z uzyskaniem połączenia z telefonów komórkowych sieci PLAY z nr  33 483 20 55 -  centrala telefoniczna Service Desk SISC. Prosimy o...

history image Komunikat z dnia 26.03.2020 r. dotyczący zmiany procedury odzyskania dostępu do konta PUESC

Ministerstwo Finansów uprzejmie informuje, że w związku ze stanem epidemii ulega zmianie procedura odzyskania utraconego dostępu do konta PUESC dla osób, które nie znają hasła dostępowego oraz...

history image Niedostępność usługi Help Desk w dniach 03, 04.02.2020

Informujemy, że w dniu dzisiejszym (03.02.2020) od godz. 11:00 nie działa usługa Help Desk. Przewidywany termin uruchomienia usługi (telefonicznej, drogą e-mail oraz na Portalu PUESC) o godz....

history image Awaria centrali telefonicznej systemu Help Desk

Informujemy, że w dniu dzisiejszym (01.01.2020) nastąpiła awaria centrali telefonicznej nr  33 483 20 55 w usłudze Help Desk.  Usługa help desk, świadczona jest wyłącznie poprzez...

history image Awaria centrali telefonicznej Help Desk

Informujemy, że w dniu dzisiejszym (01.01.2020) nastąpiła awaria centrali telefonicznej nr  33 483 20 55 w usłudze Help Desk.  Usługa help desk, świadczona jest wyłącznie poprzez...
Wyświetlanie 1 - 5 z 13 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 3