FAQ

Tytuł
045. Czy rezerwację może edytować lub anulować tylko ta osoba, która jej dokonała?
046. Czy istnieją jakieś techniczne i formalne ograniczenia w związku z rezerwacją?
047. Czy system będzie wydolny, gdy duże przedsiębiorstwa będą rezerwować graniczną obsługę wywozową kilka razy dziennie, kilkanaście razy w miesiącu?
048. Kto może mi pomóc przejść przez proces rejestracji i rezerwacji?
049. Co w przypadku, gdy system nie działa?
050. Czy powinienem dokonywać rezerwacji, gdy chcę przekroczyć granicę bez towaru?
051. Jakim rodzajem podpisu można podpisywać deklaracje elektroniczne?
052. Gdzie można uzyskać kwalifikowany podpis elektroniczny?
053. Jaki format kwalifikowanego podpisu elektronicznego obsługuje PUESC do podpisywania deklaracji?
054. Z jakim rozszerzeniem plików (jakie typy plików z podpisanymi deklaracjami) można przesyłać do systemu?
055. Jaki numer dokumentu pierwotnego należy podać przy składaniu korekty deklaracji?
056. Jaki komunikat należy otrzymać aby mieć pewność, że deklaracja została złożona?
057. Jak ma postąpić podatnik w sytuacji kiedy nie może złożyć deklaracji w formie elektronicznej w związku niedostępnością modułu Portalu PUESC?
058. Jak postępować, aby nie utracić wypełnianej deklaracji na Portalu PUESC?
059. Czy jest jakieś narzędzie, które pozwoli na zaczytanie danych samochodu do deklaracji AKC-U?
Wyświetlanie 46 - 60 z 61 rezultatów.
Pozycji na stronę 15
z 5

AIS Pytania i odpowiedzi FAQ_20180719.doc