FAQ

Tytuł
046. Czy istnieją jakieś techniczne i formalne ograniczenia w związku z rezerwacją?
047. Czy system będzie wydolny, gdy duże przedsiębiorstwa będą rezerwować graniczną obsługę wywozową kilka razy dziennie, kilkanaście razy w miesiącu?
048. Kto może mi pomóc przejść przez proces rejestracji i rezerwacji?
049. Co w przypadku, gdy system nie działa?
050. Czy powinienem dokonywać rezerwacji, gdy chcę przekroczyć granicę bez towaru?
051. Jakim rodzajem podpisu można podpisywać deklaracje elektroniczne?
052. Gdzie można uzyskać kwalifikowany podpis elektroniczny?
053. Jaki format kwalifikowanego podpisu elektronicznego obsługuje PUESC do podpisywania deklaracji?
054. Z jakim rozszerzeniem plików (jakie typy plików z podpisanymi deklaracjami) można przesyłać do systemu?
055. Jaki numer dokumentu pierwotnego należy podać przy składaniu korekty deklaracji?
056. Jaki komunikat należy otrzymać aby mieć pewność, że deklaracja została złożona?
057. Jak ma postąpić podatnik w sytuacji kiedy nie może złożyć deklaracji w formie elektronicznej w związku niedostępnością modułu Portalu PUESC?
058. Jak postępować, aby nie utracić wypełnianej deklaracji na Portalu PUESC?
059. Czy jest jakieś narzędzie, które pozwoli na zaczytanie danych samochodu do deklaracji AKC-U?
060. Czy są dostępne filmy instruktażowe dotyczące wypełniania deklaracji AKC-U na Portalu PUESC?
Wyświetlanie 46 - 60 z 60 rezultatów.
Pozycji na stronę 15
z 4

001. Jak dokonać rejestracji do systemu ECIP/SEAP na platformie PUESC?

Aby zarejestrować się w systemie ECIP/SEAP należy po otwarciu portalu PUESC założyć konto za pomocą opcji w prawym górnym rogu strony Utwórz konto.

Następnie w formularzu rejestracyjnym należy wypełnić wszystkie wymagane pola (pola obowiązkowe oznaczone są gwiazdką), zaakceptować regulamin oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, a także poprawnie przepisać kod z obrazka. Po wypełnieniu wszystkich pól należy wybrać przycisk u dołu strony - Utwórz konto.

Jeżeli wszystko zostało poprawnie wypełnione to konto zostało utworzone, a na podany adres mailowy otrzymamy maila z linkiem aktywacyjnym, dzięki któremu możliwe będzie zalogowanie się do serwisu.

Możliwość założenia konta posiadamy również wchodząc w opcję Zaloguj się w prawym górnym rogu, a następnie pod oknem logowania wybierając Utwórz konto.