Zmiany w usłudze Help Desk

Szanowni Państwo
Informujemy, że od dnia 02-01-2019 roku usługa Help Desk SISC zostanie zastąpiona poprzez nową usługę Centralny Service Desk. W związku z powyższym informujemy Państwa o różnicach bądź zmianach w dotychczasowej usłudze oraz o czynnościach, które należy podjąć w celu dalszego korzystania z oferowanej usługi Centralny Service Desk.
·         Logowanie – pozostaje bez zmian – zakładka Pomoc – Help Desk SISC – przycisk Zaloguj do HelpDesk
·         Korzystanie z usługi Centralny Service Desk – od dnia wdrożenia usługi zostanie udostępniony krótki podręcznik dla użytkownika pozwalający na korzystanie z usługi po jego zapoznaniu. Informujemy również że obydwie usługi  (stara i nowa) oparte są o to samo rozwiązanie techniczne i obsługa ich jest bardzo zbliżona i dla większości użytkowników nie będzie stanowiła przeszkody w kontakcie z Service Deskiem SISC
·         Wszystkie konta użytkowników zostaną zmigrowane do nowej usługi Centralny Service Desk
·         Jeżeli do dnia 02-01-2019r. pozostały zgłoszenia otwarte , które zostały nieobsłużone w dotychczasowym narzędziu HelpDesk SISC,  należy je samodzielnie powtórnie zarejestrować w nowym Centralnym Service Desku. Nieobsłużone stare zgłoszenie NIE BĘDĄ automatycznie przenoszone do nowego Centralnego Service Desku.
Przepraszamy za utrudnienia.

Komunikaty

history image Niedostępność komunikatora BCP w dniu 22.03.2019 r.

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 22.03.2019 r. (piątek) od godz. 06:30 do godz. 07:30 będą prowadzone prace administracyjne związane z Komunikatorem BCP w środowisku produkcyjnym. W związku z...

history image Przerwa techniczna systemu AES w dniu 20.03.2019

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 20.03.2019r. (środa) od godz. 19:00 do godz. 20:00 wystąpi przerwa w dostępie do Systemu AES spowodowana pracami administracyjnymi. W okresie planowanej przerwy...

history image Informacja na temat dezaktywacji nieaktywnych numerów IDSISC

Ministerstwo Finansów uprzejmie informuje, że w dniu 30 czerwca 2019 r. zostaną usunięte z rejestrów Systemu Informacyjnego Skarbowo-Celnego (SISC) dane osób fizycznych, które po dniu...

history image Przerwa serwisowa środowiska Systemu Informacyjnego Skarbowo Celnego w dniach 23-24.03.2019 r.

Ministerstwo Finansów uprzejmie informuje, że w związku z koniecznością wykonania prac serwisowych w Centrum Informatyki Resortu Finansów, od godz. 21:00 dnia 23.03.2019 r. do godz. 08:00 dnia...

history image Opóźnienia w usłudze e-Klient

W związku z dużą ilością wniosków składanych w usłudze e-Klient informujemy, że czas oczekiwania na realizację sprawy wydłużył się do około 20 dni roboczych. Prosimy o wzięcie pod uwagę tej...
Wyświetlanie 1 - 5 z 6 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 2

ARCHIWUM KOMUNIKATÓW

history image Nowa Instrukcja wypełniania i przesyłania zgłoszeń INTRASTAT

Komunikat z dnia  15  marca 2019 r.   Ministerstwo Finansów uprzejmie...

history image Niedostępność systemu EMCS PL2

Ministerstwo Finansów uprzejmie informuje, iż związku z koniecznością wykonania prac...

history image Utrudnienia w odsyłaniu komunikatów AES/ECS2 oraz AIS/IMPORT

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w związku z problemami technicznymi serwera...

history image Rejestracja przewozu towarów w Systemie SENT w dniach 23-24.03.2019.

W związku z zaplanowaną od godz. 21:00 dnia 23.03.2019r. do godz. 08:00 dnia 24.03.2019r przerwą...

history image Przerwa techniczna systemu CELINA w dniu 13.03.2019

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 13.03.2019 r. (środa) od godz. 20:00 do godz. 22:00 będą...
Wyświetlanie 1 - 5 z 199 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 40