Problemy w komunikacji e-mail

Ministerstwu Finansów sygnalizowane są problemy związane z otrzymywaniem wiadomości e-mail wysyłanych z PUESC. Uprzejmie informujemy, że problemy te bardzo często spowodowane są brakiem zaufania do serwerów MF (tzw. GreyList) oraz ze zbyt niskimi limitami ilościowymi wiadomości dla pojedynczego nadawcy, ustawionymi dla serwerów pocztowych MF. Takie podejście prowadzi do opóźnień w dostarczaniu korespondencji na skrzynki podmiotów lub skutkuje brakiem możliwości odebrania wiadomości.

Jeżeli występują u  Państwa powyższe  problemy związane z  odbieraniem wiadomości od PUESC,  prosimy o zgłoszenie swoim dostawcom usług poczty elektronicznej potrzeby dodania wyjątków od reguł zabezpieczających przed spamem dla puli adresowej 145.237.192.0/27, w której znajdują się bramki SMTP Ministerstwa Finansów.


Komunikaty

history image Opóźnienia w usłudze e-Klient

W związku z dużą ilością wniosków składanych w usłudze e-Klient informujemy, że czas oczekiwania na realizację sprawy wydłużył się do około 20 dni roboczych. Prosimy o wzięcie pod uwagę tej...

history image Problemy w komunikacji e-mail

Ministerstwu Finansów sygnalizowane są problemy związane z otrzymywaniem wiadomości e-mail wysyłanych z PUESC. Uprzejmie informujemy, że problemy te bardzo często spowodowane są brakiem zaufania do...

ARCHIWUM KOMUNIKATÓW

history image Prace serwisowe w dniu 10.11.2019 r.

W związku z pracami serwisowymi w dniu 10.11.2019 r. w godz. 15:00 - 17:00 nie będą dostępne...

history image ZEFIR2 - niedostępność systemu w dniu 7 listopada (czwartek) w godz. 13:10-14:30

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 7 listopada (czwartek) w godz. 13:10–14:30...

history image Przerwa w dostępie do systemów AIS/IMPORT, AIS/ICS w dniu 6.11.2019 r.

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 06.11.2019 r. (środa) od godz. 07:00 do godz. 08:00 będą...

history image ZEFIR2 - niedostępność systemu w dniu 30 października (środa) w godz. 17:00-22:00

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 30 października (środa) w godz. 17:00–22:00...

history image Wyłączenie centrali telefonicznej CK NCTS w dniu 31.10.2019 r.

W związku z pracami technicznymi w siedzibie Centrum Kompetencyjnego systemu NCTS informuję,...
Wyświetlanie 1 - 5 z 199 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 40