Opóźnienia w usłudze e-Klient

W związku z dużą ilością wniosków składanych w usłudze e-Klient informujemy, że czas oczekiwania na realizację sprawy wydłużył się do około 20 dni roboczych.

Prosimy o wzięcie pod uwagę tej okoliczności w przypadku starania się o uzyskanie numeru EORI.

Komunikaty

history image Utrudnienia w systemie Zefir2 w dniu 12.11.2019 r.

Szanowni Państwo, Informujemy, że w związku z zaplanowanymi pracami serwisowymi, w dniu dzisiejszym 12 listopada (wtorek) w godzinach 18:00 - 19:00 nastąpi przerwa w dostępie do usługi...

history image Opóźnienia w usłudze e-Klient

W związku z dużą ilością wniosków składanych w usłudze e-Klient informujemy, że czas oczekiwania na realizację sprawy wydłużył się do około 20 dni roboczych. Prosimy o wzięcie pod uwagę tej...

history image Problemy w komunikacji e-mail

Ministerstwu Finansów sygnalizowane są problemy związane z otrzymywaniem wiadomości e-mail wysyłanych z PUESC. Uprzejmie informujemy, że problemy te bardzo często spowodowane są brakiem zaufania do...

ARCHIWUM KOMUNIKATÓW

history image Prace serwisowe w dniu 10.11.2019 r.

W związku z pracami serwisowymi w dniu 10.11.2019 r. w godz. 15:00 - 17:00 nie będą dostępne...

history image ZEFIR2 - niedostępność systemu w dniu 7 listopada (czwartek) w godz. 13:10-14:30

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 7 listopada (czwartek) w godz. 13:10–14:30...

history image Przerwa w dostępie do systemów AIS/IMPORT, AIS/ICS w dniu 6.11.2019 r.

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 06.11.2019 r. (środa) od godz. 07:00 do godz. 08:00 będą...

history image ZEFIR2 - niedostępność systemu w dniu 30 października (środa) w godz. 17:00-22:00

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 30 października (środa) w godz. 17:00–22:00...

history image Wyłączenie centrali telefonicznej CK NCTS w dniu 31.10.2019 r.

W związku z pracami technicznymi w siedzibie Centrum Kompetencyjnego systemu NCTS informuję,...
Wyświetlanie 1 - 5 z 199 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 40