Komunikat dotyczący wniosków złożonych w usłudze e-Klient w kontekście wdrożenia nowego portalu PUESC
Szanowni Państwo,
1 lutego 2021 roku zostanie uruchomiony nowy Portal PUESC i nowa usługa e-Klient. Nowa usługa zapewni sprawniejszą obsługę klientów i szybszą rejestrację. Usługa przewiduje większą automatyzację i korzystanie z danych z innych systemów rejestrowych.
Z uwagi na prace techniczne towarzyszące uruchomieniu nowego Portalu, od 29 stycznia 2021 roku zostanie wyłączona możliwość składania wniosków na obecnym portalu. Wszystkie sprawy dotychczas złożone do Wydziału Centralna Rejestracja w IAS w Poznaniu, które nie zostały jeszcze zakończone w obecnym systemie, zostaną automatycznie zakończone .
W tych przypadkach konieczne będzie ponowne złożenie wniosku na nowym Portalu, po 1 lutego br.
Wszyscy wnioskodawcy, których sprawy zostaną zamknięte automatycznie, otrzymają wiadomość elektroniczną z numerem sprawy, która została zamknięta i z informacją o konieczności ponownego złożenia wniosku.
Za utrudnienia bardzo przepraszamy.