EORI - Składanie wniosków w usłudze e-KIlient

W związku ze znaczącym wzrostem liczby składanych wniosków w usłudze e-Klient informujemy, że czas ich obsługi wydłużył się do 7 dni roboczych. W związku z powyższym prosimy o wzięcie pod uwagę tej okoliczności w przypadku starania się o uzyskanie numeru EORI.

Komunikaty

history image Opóźnienia w usłudze e-Klient

W związku z dużą ilością wniosków składanych w usłudze e-Klient informujemy, że czas oczekiwania na realizację sprawy wydłużył się do około 20 dni roboczych. Prosimy o wzięcie pod uwagę tej...

history image Problemy w komunikacji e-mail

Ministerstwu Finansów sygnalizowane są problemy związane z otrzymywaniem wiadomości e-mail wysyłanych z PUESC. Uprzejmie informujemy, że problemy te bardzo często spowodowane są brakiem zaufania do...

ARCHIWUM KOMUNIKATÓW

history image Utrudnienia na PUESC

Informujemy o występujących na PUESC utrudnieniach z przesyłaniem deklaracji do systemu Zefir2...

history image Niedostępność systemu ZEFIR2 - 15.11.2018 w godz. 16:00-20:00

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 15.11.2 018 (czwartek) w godz. 16:00 –...

history image Utrudnienia w systemie CELINA w zakresie przesyłania zgłoszeń celnych w dniu 13.11.2018

Uprzejmie informujemy, że w dniu 13.11.2018 r. o godzinie 11:30, wystąpiły Utrudnienia...

history image Utrudnienia techniczne z dodawaniem niepodpisanych dokumetów "DO WYSYŁKI"

Od 10.11.2018  występuje problem techyniczny na portalu PUESC związany z dodawaniem...

history image Utrudnienia w przekazywaniu komunikatów

Informujemy o wystepujących opóźnieniach w przekazywaniu komunikatów. Trwają prace nad...
Wyświetlanie 1 - 5 z 199 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 40