FAQ SENT

Tytuł
0. SPIS TREŚCI
1. Rejestr zgłoszeń – system SENT na Platformie PUESC
1.01 Czy jest system elektroniczny, w którym mam rejestrować swoje transakcje?
1.02 W jaki sposób będzie można rejestrować i uzupełniać zgłoszenia w SENT, na Platformie PUESC?
1.03 Czy do zgłaszania w systemie SENT wystarczy standardowa rejestracja pracownika w PUESC bez żadnych kluczy, certyfikatów niekwalifikowanych itp.?
1.04 Czy Platforma PUESC będzie weryfikowała, czy wskazany przez nas jako odbiorca towaru podmiot lub osoba fizyczna posiada konto na tej Platformie? Czy w przypadku, gdy odbiorca nie jest zarejestrowany, Platforma wykaże ten fakt i nie wygeneruje numeru referencyjnego dla danego przewozu?
1.05 Czy istnieje możliwość przetestowania wysyłania zgłoszeń przewozu?
1.06 Czy testowe zgłaszanie przewozu towaru drogą e-mail jest już aktywne?
1.07 Czy system informatyczny mający służyć obsłudze systemu monitorowania jest przygotowany na obsługę ogromnej ilości danych, które będą do niego nadsyłane? Czy jest on odpowiednio zabezpieczony przed atakami hakerskimi, mogącymi doprowadzić do wycieku danych z systemu?
1.08 Jak długi będzie czas oczekiwania na zarejestrowanie danego przewozu w systemie i nadanie mu numeru referencyjnego, oraz jak długi będzie czas oczekiwania na ewentualna modyfikację danego zgłoszenia przewozu?
1.09 Jaka jest przewidziana procedura awaryjna w przypadku niedziałania rejestru?
1.10 Czy wystarczy użyć schematu zaakceptowanego zgłoszenia z systemu PUESC (np.SENT_200), zmienić dane i przesłać je następnym razem e-mail w przypadku awarii PUESC?
1.11 Czy są przewidziane jakieś szkolenia w zakresie działania systemu SENT?
1.12 Co oznacza niedostępność rejestru? Czy jest to wyłącznie awaria systemu, czy również brak dostępu do łącza internetowego lub niekorzystanie z Internetu (brak umiejętności korzystania z Internetu i nie posługiwanie się nim) przez dany podmiot?
1.13 Czy firma może założyć sobie konto na PUESC?
Wyświetlanie 1 - 15 z 85 rezultatów.
Pozycji na stronę 15
z 6

3.14 Czy obowiązkowi zgłoszenia podlega odebranie oleju przepracowanego (pozycja CN 2710) z trzech warsztatów (położonych w lokalizacjach A, B i C) należących do tego samego przedsiębiorcy po 400 litrów każda, przez tego samego odbiorcę, tym samym środkiem transportu, który zmierza do tego samego zakładu recyklingu olejów w celu ich regeneracji? Jeśli tak, to jak dokonać tego zgłoszenia?

Taki przewóz oleju przepracowanego (odpadowego) podlega obowiązkowi zgłoszenia. Pierwsze zgłoszenie powinno być dokonane najpóźniej przed rozpoczęciem przewozu 800 litrów z lokalizacji B do C (z miejscem dostarczenia towaru w miejscowości C). W miejscowości C, po dolaniu kolejnych 400 litrów powinno być dokonane kolejne zgłoszenie na 1200 litrów - z miejscowości C do miejsca dostarczenia, np. do punktu utylizacji oleju odpadowego.

Stan na 14.04.2017r.