FAQ SENT
1. Rejestr zgłoszeń SENT na Platformie PUESC
Pytanie 1.01:
Czy jest system elektroniczny, w którym mam rejestrować swoje transakcje?
Pytanie 1.02:
W jaki sposób można przesyłać i uzupełniać zgłoszenia do rejestru SENT, na Platformie PUESC?
Pytanie 1.03:
Czy istnieje możliwość przetestowania wysyłania zgłoszeń?
Pytanie 1.04:
Jaki jest czas oczekiwania na nadanie numeru referencyjnego przez rejestr SENT?
Pytanie 1.05:
Jaka jest procedura w przypadku awarii rejestru SENT?
Pytanie 1.08:
Jak sprawdzić czy numer referencyjny jest ważny?
Pytanie 1.10:
Czy firma może założyć sobie konto na PUESC?
Pytanie 1.11:
Czy podmiot odbierający, który upoważnił inną firmę do zamykania zgłoszeń musi założyć sobie konto na PUESC?
Pytanie 1.12:
Czym się różni konto proste na PUESC od konta zaawansowanego i kto jakie konto musi posiadać?
Pytanie 1.13:
W jaki sposób podmiot zagraniczny ma sobie założyć konto zaawansowane na PUESC?
Pytanie 1.14:
Mam problemy z uzyskaniem zaawansowanego poziomu dostępu do PUESC. Kto mi może w tym pomóc?
Pytanie 1.15:
Mam założone konto na PUESC do wysyłania sprawozdań INTRASTAT. Czy w ramach tego konta mogę obsługiwać rejestr SENT?