Zmień swoje dane
Dzięki usłudze możesz zmienić swoje dane zarejestrowane na koncie portalu PUESC.
Możesz także zmienić zakres uprawnień z podstawowego na rozszerzony.
Dzięki usłudze możesz zmienić swoje dane zarejestrowane na koncie portalu PUESC.
Możesz także zmienić zakres uprawnień z podstawowego na rozszerzony.
Żeby zmienić swoje dane, musisz przygotować login i hasło do portalu oraz podpis elektroniczny (podpis kwalifikowany lub podpis zaufany lub certyfikat celny).
Uwaga! Linki w sekcji "Usługa krok po kroku" otwierają się w nowych oknach przeglądarki.
Zaloguj się na PUESC.
Wypełnij wniosek
Jeśli chcesz zmienić swoje dane:
lub
przejdź do Mój pulpit | Moje danestrona otwiera się w nowym oknie i w danych szczegółowych wybierz: „Aktualizuj dane użytkownika”.
Opcja "chcę zmodyfikować lub podać dane niezbędne do powiązania z firmą" jest przeznaczona dla:
Dane należy podawać na osobnych kartach wniosku, których widoczność jest zależna od wybranego celu aktualizacji.
Aby przejść do następnej karty, wybierz przycisk Dalej.
Podpisz wniosek
Możesz to zrobić na 3 sposoby:
Uwaga! Jeśli zmieniłeś imię lub nazwisko i masz nowy certyfikat kwalifikowany wystawiony na zmienione dane, podpisz wniosek zaawansowanym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą certyfikatu celnego lub podpisem zaufanym składanym za pomocą profilu zaufanego.
Potwierdź swoją tożsamość
W przypadku gdy posiadasz konto o podstawowym zakresie uprawnień, a chcesz uzyskać dostęp rozszerzony, musisz potwierdzić swoją tożsamość. Możesz potwierdzić tożsamość w prosty i wygodny sposób - podpisując formularz podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym (tj. z wykorzystaniem profilu zaufanego).
Jeśli wcześniej posiadałeś podstawowy zakres uprawnień i elektronicznie podpiszesz formularz wniosku o aktualizację danych osoby, spowoduje to aktualizację konta na portalu PUESC i dodanie rozszerzonego zakresu uprawnień.
Jeśli chcesz zmienić podstawowy na rozszerzony zakres uprawnień na PUESC bez użycia podpisu elektronicznego, sprawdź jak to zrobić osobiście.
Wyślij wniosek i sprawdź, czy otrzymałeś UPO
Mój pulpit | Do wysyłki i robocze | Dokumenty do wysyłkistrona otwiera się w nowym oknie
zaznacz i wyślij wniosek.
Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty | Dokumentystrona otwiera się w nowym oknie
i sprawdź, czy otrzymałeś Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO). UPO potwierdza, że złożyłeś wniosek o formie elektronicznej. Dokument odnajdziesz w Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty.strona otwiera się w nowym oknie
Twój wniosek trafi do weryfikacji.
Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty | Sprawystrona otwiera się w nowym oknie
będzie miała status „W toku”.
UWAGA! Wysłany przez ciebie wniosek będzie weryfikowany w systemie. Może to potrwać kilka dni. Oczekuj na odpowiedź.
Sprawdź, czy otrzymałeś potwierdzenie aktualizacji danych osoby fizycznej
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty | Dokumentystrona otwiera się w nowym oknie a następnie odszukaj dokument o nazwie: „Potwierdzenie aktualizacji danych osoby fizycznej”.
UWAGA! Jeżeli wniosek nie może zostać rozpatrzony przez prowadzącego sprawę, to w zakładce Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty| Dokumentystrona otwiera się w nowym oknie pojawi się dokument o nazwie „Dokument wezwania do weryfikacji tożsamości osoby fizycznej”. Zapoznaj się z nim - zaznacz go i wybierz „Podgląd Dokumentu”, a następnie zakładkę „Podgląd Załączników”.
Usługa skierowana jest do osób fizycznych, które posiadają konto na portalu PUESC.
Swoje dane, wprowadzone w trakcie zakładania konta, zawsze możesz zmienić.
Jeżeli skorzystasz z usługi zmiany danych, twoje dane zostaną uaktualnione.
WRR0002 Aktualizacja danych osoby [SZPROT]
Formularz wniosku o aktualizację danych osoby fizycznej
Usługa jest bezpłatna.
W przypadku niedostępności usługi poczekaj, aż portal zacznie znów działać.
Strony w serwisie EUR-Lex (Baza aktów prawnych Unii Europejskiej) oraz serwisie ISAP (Internetowy System Aktów Prawnych) otwierają się w nowych oknach przeglądarki:
Informacje o publikacji